Σελίδες

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΟΥ ΡΟΥΠΕΛ - OI TELEUTAIOI TOU ROUPEL 6 APRILIOU 1941

ANCIENT GREECE 2/5

Εθνικός ύμνος Ελλάδας-Ηρώον Μπομποστίτσας Κορυτσάς

- ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ – ΓΝΩΜΩΝ FREE EXPRESSION OF OPINIONS – VIEWS


                     Η  ΑΞΙΑ  ΤΗΣ  ΓΝΩΣΗΣ
Ήταν  ο Έλληνας φιλόσοφος  Πλάτων, ο οποίος τον 4 π.χ.  αιώνα επισήμανε  την αξία της γνώσης.  
Η  ίδια άποψη υποστηρίχτηκε επίσης από  τον Αριστοτέλη. 
Ο Γκουρού της ηλεκτρονικής Robert Noyse είπε, "η γνώση  είναι δύναμη  και η διανεμόμενη γνώση είναι δύναμη πολλαπλασιαζόμενη.
 Πώς μπορούμε να εφαρμόσουμε  τη φιλοσοφία  του Πλάτωνα  στη ζωή  μας;  Πώς μπορούμε   να  εφαρμόσουμε  το ρητό του  Noyse στις δραστηριότητες μας;  Πρέπει να εμπεδώσουμε την  πεποίθηση ότι η γνώση προέρχεται από την εκπαίδευση και τελικά  από την κατάρτιση. 
Το θέμα   είναι  πώς μπορούμε να προχωρήσουμε για να βελτιστοποιήσουμε την καλή εκπαίδευση και την κατάρτιση  για μας  και για  τους ανθρώπους μας, που απασχολούνται στην επιχείρηση μας.
 Πρέπει να ακολουθήσουμε τη διαδικασία  τήρησης  ανοικτών  θυρών  που οδηγεί στην καλύτερη  εκπαίδευση και την κατάρτιση. 
Πιστεύοντας ότι η γνώση διανεμόμενη   είναι δύναμη, που πολλαπλασιάζεται, κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να διανέμουμε – μοιράζουμε  τη γνώση για μας και  για το στενότερο  και  ευρύτερο περιβάλλον μας. 


====================================================
 THE   VALUE OF KNOWLEDGE
It was the Greek philosopher Platoon, who in the 4th century BC emphasized the value of knowledge.
The same was also upheld by Aristotle.
Electronics guru Robert Noyse said, “Knowledge is power. Knowledge shared is power multiplied’:
How can we apply Platoon’s philosophy in our life? How can we apply Noyse’s saying in our activities? We have to establish a belief that knowledge derives from education and eventually training.
The question is how we can proceed to optimize good education and training for ourselves and for our people who are working our business. We have to follow the procedure of leaving open the doors leading to better education and training.
Believing that knowledge shared is power multiplied, we do the best possible to share and “distribute” knowledge for ourselves and across our closed and wider   Surrounding 
================================================================